2.0 TDI BKD - padający pompowtrysk

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adaś
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2006
    • 876
    • Volkswagen

    #26
    Dzięki. Dobrze wiedzieć, że jest taka alternatywa. U mnie na razie pompki w porządku, ale nigdy nie wiadomo ...
    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

    Komentarz

    • xcracer
      Elegance
      • 2014
      • 851
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #27
      Co dziwne...Znalazłem na allegro u jednego sprzedawcy nowe pompki(z dopiskiem "po fabrycznej regeneracji") za 1250 zł + przesyłka ale z gwarancją 12 miesięcy...
      Moja FLka:

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        Przy cenie tej nowej pompki z IC to wjezdza caly kompletny nowy silnik :lol:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • xcracer
          Elegance
          • 2014
          • 851
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #29
          Nowy używany
          Moja FLka:

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            Pozostaly 3 pompki uzywane... podobnie moze byc z nowym, starym silnikiem, albo bedzie zyl albo padnie
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • xcracer
              Elegance
              • 2014
              • 851
              • Octavia II (1Z3)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #31
              Reszta pompek jest w świetnym stanie(odpukać)...przynajmniej tak logi pokazują
              Moja FLka:

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #32
                Zamieszczone przez xcracer
                Reszta pompek jest w świetnym stanie(odpukać)...przynajmniej tak logi pokazują
                Z tym świetnym bym nie szalał
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #33
                  xcracer, napisz proszę jak robiliście logi to na zimnym (kiedy były objawy) czy tradycyjnie na rozgrzanym silniku ?
                  Czy tylko dynamiczne czy na statycznych (BS?) też coś wychodziło ?
                  Kolega ma takie małe poszarpywanie i spadek mocy w zakresie 1700-2000 rpm w swoim BXE i chciałbym mu pomóc i zlogować auto.
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  • xcracer
                    Elegance
                    • 2014
                    • 851
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #34
                    Logi robiliśmy tradycyjnie na rozgrzanym silniku. Akurat kiedy robiliśmy logi objawy występowały. Do kolegi rOBERTO795 mam około 20 km dojazdu. Korekcje wyszły jeszcze jako tako ale BIPy były wystrzelone w kosmos

                    U mnie było tak, że na początku tylko delikatnie poszarpywało(tak jak pisałem w pierwszym poście). Później poszarpywanie było coraz mocniejsze i ustępowało dopiero po przejechaniu 30-50 km, zależnie od temperatury zewnętrznej a tym samym od stopnia rozgrzania silnika.

                    [ Dodano: Pią 26 Wrz, 14 09:10 ]
                    Kolega Roberto ma pewnie gdzieś zapisane moje logi. Jak się do niego uśmiechniesz może wrzuci gdzieś dla porównania :P
                    Moja FLka:

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

                    Komentarz

                    Pracuję...